fredag 30 december 2011

Gott slut



Ett händelserikt år går mot sitt slut! Dags för en titt i backspegeln! En lång paus i bloggandet stämmer till eftertanke och det kan bara ske en förbättring 2012! Min äldsta dotter bloggar varje dag och skriver också ner sina drömmar dagligen. Imponerande!!! Att kartlägga och dokumentera sitt inre liv är väl om något Mindfulness. För egen del vilar jag tryggt i det samhällsengagemang som ger mig rik återbäring i form av medmänskliga kontakter och känslan av att göra skillnad och skapa sammanhang. En särskilt berikande upplevelse som lämnat outplånliga spår är mötet med alla patienter och alla som arbetar på Fistulasjukhuset i Addis Abeb. Jag besökte sjukhuset i slutet av oktober 2011 och efter det så har mycket ändrats i mitt liv. Vi har så oändligt mycket att vara tacksamma för i vår del av världen!


Sänder så en innerlig tacksam hälsning till er alla som gett uppmuntrande tillrop, värdefull återkoppling och tecken på varm vänskap och tillit! GOTT NYTT ÅR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar